

For at din bedrift skal lykkes på nett er det alfa og omega at kunden finner deg. Et av mange verktøy vi benytter for dette er Google AdWords. 93% av alle norske søk blir gjort på Google, og ved hjelp av Google AdWords blir du tilgjengelig i det sekundet noen søker på akkurat det du tilbyr. Målet for bruk av AdWords kan variere, om du ønsker å tiltrekke deg nye kunder, oppleve økt salg eller sørge for at kundene kommer tilbake.
Fordeler med Google AdWords
- Gir raskt resultater
- Vær synlig i øyeblikket da dine potensielle kunder søker etter dine tjenester
- For de fleste bedrifter representerer Google den mest lønnsomme markedskanalen på nett
- Google AdWords gir full kontroll over kostnader, hvor annonsene plasseres, innholdet i annonsene, timing av din annonsering og lønnsomhet per salg (ROI).
Derfor burde du velge oss som leverandør
- Vi er en sertifisert Google Partner
- Vi har dedikerte personer som jobber med å vedlikeholde våre kunders kampanjer
- Du vil spare tid ved å overføre det daglige vedlikeholdet av kampanjen til oss
- Ved at vi jobber aktivt vedlikehold av kampanjene dine oppnår vi en lavere klikkpris
- Vi liker lange samarbeid og vil jobbe hardt for å levere gode resultater.
Google Adwords og SEO
Ofte blir Google AdWords oversett når det kommer til søkemotoroptimalisering (SEO). Folk flest ser på AdWords utelukkende som betalt trafikk, men vi bruker Google AdWords også i vårt arbeid med SEO.
Søkeordet er et av grunnlagene for at en potensiell kunde skal finne deg. Det mange ikke tenker på når de jobber med Google AdWords er å kontinuerlig utforske nye søkeord. Selv om du er en ekspert i din bransje bør du alltid forske på hvilke ord dine kunder bruker for å finne deg og ditt produkt. Ofte vil kundene dine bruke søkeord som du aldri ville tenkt på. Tall fra Google forteller at så mange som 16% av alle søk som gjøres er unike søk som aldri har blitt brukt tidligere.
Ved å utarbeide en søkeordsanalyse og bruke resultatene av analysen i AdWords vil vi i mange tilfeller finne nye søkeord med lav konkurranse. Når ordet har lav konkurranse vil også klikkprisen være lavere. Med lavere klikkpris får du flere potensielle kunder til nettsiden din.
Vår erfaring sikrer at du får maksimalt ut av ditt markedsføringsbudsjett.
Ta kontakt i dag for en uforpliktende samtale
Legg igjen nummeret ditt under eller send inn en forespørsel, valget er ditt!