betalt annonsering

Annonsering

Annonsemarkedet er i kontinuerlig endring. Det har blitt en fulltidsjobb å følge med på trender og teknologi bedrifter kan benytte seg av i annonseringen. Heldigvis finnes det hjelp å få!

DET GJELDER Å FØLGE MED I TIDEN

Før handlet det om å være synlig i papiravisene – nå er det digital tilstedeværelse alle snakker om. Det byr på en og annen utfordring. Søkemotorer og sosiale medier oppdaterer algoritmene sine hele tiden, og dermed må man stadig endre strategi. Hvordan skal man forholde seg til slike endringer?

For å lykkes kreves det en gjeng dyktige fagfolk som har full oversikt og kontroll på annonsemarkedet. Man må blant annet ha kjennskap til:

• De nyeste trendene på flere plattformer
• Målgrupper og deres preferanser
• Budsjettering, strategisk arbeid og prioritering
• Hvordan å rette seg mot både B2C og B2B
• Ulike verktøy som brukes
• GDPR og regler for retargeting
• Hvilke søkeord som treffer
• Tekstforståelse og godt språk

Med andre ord, du må kunne en hel del om ganske mye.

 

ET HAV AV MULIGHETER

Mange benytter seg i dag av søkemotorannonsering gjennom Google Ads eller Bing Ads, samt annonsering på sosiale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn og Snapchat. Andre tester ut om programmatiske kjøp er et godt valg for deres bedrift.

Vi har arbeidet med mange ulike bransjer, og vår samlede erfaring vil gi stor effekt for din fremtidige annonsering. Vi kan hjelpe deg med annonsering gjennom:

• Microsoft Ads/Bing Ads
• Google Ads
• Facebook
• Instagram
• LinkedIn
• Snapchat
• YouTube
• Programmatisk

Tiden din er kostbar. Ved å samarbeide med oss frigjør du verdifull tid som heller kan brukes til det du kan aller best. La oss ta din bedrift til nye høyder med gjennomtenkt, strategisk og målrettet annonsering.

VI RINGER DEG!

Trenger du hjelp med annonsering?

Les mer om annonsering: