inbound

Inbound

Inbound er en tilnærming som tiltrekker, engasjerer og begeistrer målgruppen din. Rett og slett en genial måte å gjøre fremmede til trofaste kunder som anbefaler din bedrift videre, spør du oss.

KUNDEREISEN FRA A TIL Å

Mange bedrifter gjør allerede mye riktig for å nå ut med budskapet sitt. Søkemotoroptimalisering, annonsering i sosiale medier og innholdsmarkedsføring er eksempler på gode tiltak som tiltrekker kunder. Spørsmålet er: Hva gjør du etter at potensielle kunder har ramlet inn på nettsiden din?
Det er her inbound-metodikken kommer inn. Den dreier seg om å alltid være der for målgruppen din – uavhengig av hvor de befinner seg i kundereisen.

 

FÅ MER UT AV DAGEN

Ved hjelp av inbound får både salgs- og markedsavdelingen mer igjen for timene. Det handler som kjent ikke om å jobbe hardere, men smartere. Vi bruker den verdsensledene plattformen HubSpot til å drifte en helhetlig inbound-satsning for din bedrift. I bunn ligger et brukervennlig og kraftig CRM-system som byr på full oversikt for alle i bedriften. Hubspot er delt inn i tre kategorier med tilhørende verktøy:

HubSpot Marketing – Markedsføringsplattformen gir mulighet til å administrere og utnytte innholdet ditt til det fulle. Herfra drifter vi blogg, e-postkampanjer, annonsekontoer (inkludert Google Ads og Facebook) og mye mer.

HubSpot Sales – Sales gir komplett innsikt i alle elementer rundt eksisterende og nye kundereiser. Dette inkluderer blant annet leads-lister, avtaleoppsett, gjøremål, synkroniserte møtekalendere, fellesdokumenter og lead scoring-funksjonalitet.

HubSpot Service – Her har du alt av innhold og systemer knyttet til kundesenteret. Dette inkluderer Google-optimaliserte kunnskapsbanker, køsystem for henvendelser, tilbakemeldingsfunksjonalitet og lignende.

Det handler som kjent ikke om å jobbe hardere, men smartere.
JÓGVAN GUNNARSSON, LEDER FOR INBOUND

Nøkkelen til en vellykket strategi er å få alle verktøyene til å samarbeide, samt å automatisere det som automatiseres kan. Hadde det ikke vært deilig å standardisere alle e-postdialoger du har hatt tusen ganger før, tilby skreddersydde kundeanbefalinger og levere kundeservice i særklasse? Kommunikasjonen er kontinuerlig uten å være masete – alt er tross alt basert på samtykke og en genuin interesse fra kundens side.

Inbound marketing tar utgangspunkt i ulike digitale markedsføringsdisipliner, og fører dem sammen i perfekt harmoni. En systematisk og ekstremt målbar strategi, skapt for å generere gode leads og fornøyde kunder.

 

MER ENN BARE ET INBOUND-BYRÅ

Det er en kjent sak at det tar kort tid å lære noe, men lang tid å bli ekspert. Som performancebyrå leverer vi mer enn bare inbound. I tillegg til medarbeidere med dyp innsikt i inbound-verdenen, jobber vi også daglig med teknisk SEO, avansert betalt annonsering og innholdsmarkedsføring. Dette skiller oss ut fra konkurrentene, og gir deg trygghet fra start til slutt.

KONTAKT OSS

Les mer om inbound: