inbound

Inbound

Inbound er en tilnærming som tiltrekker, engasjerer og begeistrer målgruppen din. Rett og slett en genial måte å gjøre fremmede til trofaste kunder som anbefaler din bedrift videre, spør du oss.

KUNDEREISEN FRA A TIL Å

Mange bedrifter gjør allerede mye riktig for å nå ut med budskapet sitt. Søkemotoroptimalisering, annonsering i sosiale medier og innholdsmarkedsføring er eksempler på gode tiltak som tiltrekker kunder. Spørsmålet er: Hva gjør du etter at potensielle kunder har ramlet inn på nettsiden din?
Det er her inbound-metodikken kommer inn. Den dreier seg om å alltid være der for målgruppen din – uavhengig av hvor de befinner seg i kundereisen.

 

FÅ MER UT AV DAGEN

Ved hjelp av inbound får både salgs- og markedsavdelingen mer igjen for timene. Det handler som kjent ikke om å jobbe hardere, men smartere. Vi bruker den verdsensledene plattformen HubSpot til å drifte en helhetlig inbound-satsning for din bedrift. I bunn ligger et brukervennlig og kraftig CRM-system som byr på full oversikt for alle i bedriften. Hubspot er delt inn i tre kategorier med tilhørende verktøy:

HubSpot Marketing – Markedsføringsplattformen gir mulighet til å administrere og utnytte innholdet ditt til det fulle. Herfra drifter vi blogg, e-postkampanjer, annonsekontoer (inkludert Google Ads og Facebook) og mye mer.

HubSpot Sales – Sales gir komplett innsikt i alle elementer rundt eksisterende og nye kundereiser. Dette inkluderer blant annet leads-lister, avtaleoppsett, gjøremål, synkroniserte møtekalendere, fellesdokumenter og lead scoring-funksjonalitet.

HubSpot Service – Her har du alt av innhold og systemer knyttet til kundesenteret. Dette inkluderer Google-optimaliserte kunnskapsbanker, køsystem for henvendelser, tilbakemeldingsfunksjonalitet og lignende.

Det handler som kjent ikke om å jobbe hardere, men smartere.
JÓGVAN GUNNARSSON, LEDER FOR INBOUND

Nøkkelen til en vellykket strategi er å få alle verktøyene til å samarbeide, samt å automatisere det som automatiseres kan. Hadde det ikke vært deilig å standardisere alle e-postdialoger du har hatt tusen ganger før, tilby skreddersydde kundeanbefalinger og levere kundeservice i særklasse? Kommunikasjonen er kontinuerlig uten å være masete – alt er tross alt basert på samtykke og en genuin interesse fra kundens side.

Inbound marketing tar utgangspunkt i ulike digitale markedsføringsdisipliner, og fører dem sammen i perfekt harmoni. En systematisk og ekstremt målbar strategi, skapt for å generere gode leads og fornøyde kunder.

 

MER ENN BARE ET INBOUND-BYRÅ

Det er en kjent sak at det tar kort tid å lære noe, men lang tid å bli ekspert. Som performancebyrå leverer vi mer enn bare inbound. I tillegg til medarbeidere med dyp innsikt i inbound-verdenen, jobber vi også daglig med teknisk SEO, avansert betalt annonsering og innholdsmarkedsføring. Dette skiller oss ut fra konkurrentene, og gir deg trygghet fra start til slutt.

KONTAKT OSS

Warning: file_get_contents(https://api.hubapi.com/content/api/v2/blog-posts?state=PUBLISHED&limit=100&offset=0&hapikey=c4e50068-bc30-458c-84b9-2e7b844c475f): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 502 Bad Gateway in /var/www/optimal/optimalnorge.no/wp-content/themes/Kodeks-WP-theme/functions.php on line 262

Les mer om inbound: